sector-detail-image
Home
Munca în Olanda
Plata salariului

Plata salariului

Când vă decideţi să mergeţi în Olanda pentru muncă, doriţi să știţi totul despre plata pe care o veţi primi. AB Midden Nederland vă ajută să înţelegeţi care sunt cerinţele pentru a vă primi salariul. Am prezentat cele mai importante informaţii cu privire la plata dvs.

Salariul

Salariul dvs. depinde întotdeauna de contractul colectiv de muncă (CAO). CAO (contractul colectiv de muncă) este un document cu înţelegeri dintre angajatori și angajaţi. Diferite sectoare utilizează CAO-uri diferite. Salariile sunt incluse în acest CAO, care completează contractul individual dintre dvs. și angajatorul dvs. Posturile vacante de pe site-ul nostru oferă o indicaţie a salariului dvs. orar pentru diferite locuri de muncă. Prin lege, salariul pe care îl primiţi va fi egal cu cel pe care îl primesc alte persoane care fac același lucru. Costurile pentru chirie și asigurare vor fi deduse din plată. Compensaţiile legale și costurile pentru călătorie cu o mașină privată sunt adăugate pe fluturașul de salariu. Suma rămasă este transferată în contul dvs. bancar.

 

Înregistrare: cum funcţionează

Veţi primi un link prin e-mail pentru a vă înregistra la AB Midden Nederland. Veţi fi astfel direcţionaţi către Mijn AB, care este o aplicaţie pentru smartphone sau o pagină web pentru computer. Aici vom elabora un contract pe care trebuie să îl semnaţi. În caz contrar, nu veţi putea primi plata în contul dvs. bancar. Pentru contract sunt necesare următoarele detalii:

  • Carte de identitate sau pașaport
  • Copie BSN*
  • Copie card bancar
  • CV

*Puteţi primi plata numai cu un BSN valid. Un coordonator vă va ajuta să aplicaţi pentru BSN la birourile administraţiei locale. Acest proces durează 2 până la 3 săptămâni. Din acest motiv, vă recomandăm să aveţi la dvs. suficienţi bani pentru primele câteva săptămâni. Nu există costuri pentru emiterea acestui document.

Când vă înregistraţi la AB Midden Nederland, puteţi încărca aceste documente. Dacă aveţi nevoie de ajutor în acest sens, contactaţi coordonatorul. Ulterior va fi întocmit un contract. Acest contract este semnat întâi de către coordonatorul dvs. și apoi trimis către dumneavoastră pentru semnare. Plata se face în fiecare săptămână, joi după-amiază. Dacă aveţi întrebări privind plata, vă rugăm să contactaţi departamentul nostru administrativ sau coordonatorul dvs. prin telefon/e-mail.

 

Completarea programului de lucru

Orele de lucru trebuie completate în Mijn AB. Același Mijn AB unde este încărcat contractul dvs. Aceste ore sunt verificate și apoi acceptate sau corectate. Există 3 moduri diferite de înregistrare a orelor.

  1. Introduceţi singur orele în MijnAB până cel târziu luni dimineaţă. După aceea orele vor fi verificate și controlate.
  2. Orele ne sunt trimise direct de către client. Noi le vom procesa în MijnAB. Dumneavoastră nu trebuie să faceţi nimic. Vă rugăm să ne contactaţi dacă există inexactităţi.
  3. Compania pentru care lucraţi vă completeaza direct orele. Acestea sunt verificate și procesate de către noi. Dumneavoastră nu trebuie să faceţi nimic. Vă rugăm să ne contactaţi dacă există inexactităţi.

 

Informaţii suplimentare

Pentru orice întrebări legate de plată, nu ezitaţi să ne abordaţi direct. Trimiteţi coordonatorului dvs. un mesaj pe WhatsApp sau prin e-mail. Contactaţi departamentul nostru administrativ prin e-mail dacă aveţi nevoie de mai multe informaţii despre plată, despre completarea orelor de lucru sau despre portalul Mijn AB.

Contactaţi-ne

Lăsaţi datele și vă vom contacta în cel mai scurt timp!

 

 

AB Midden Nederland pentru că

  • Răspundem în 24 de ore
  • Avem deja peste 2100 de angajaţi mulţumiţi
  • Păstrăm permanent contactul